STRUKTURY CHAOSU

coaching prowokatywny - warsztaty zaawansowane

Najbliższe terminy

Najbliższe terminy

Kolejny termin już wkrótce.

Poprzedni warsztat
13-14.01.2018

 

Kupuję

Zapisy

ZAPISY

zapisy@provocare.pl

Kup przez przelewy 24

Przelew na konto BZWBK:
61 1090 1694 0000 0001 3422 4366
W tytule proszę podać: Imię Nazwisko i nazwę warsztatu

Najbliższe terminy

Cena

650 zł/netto

Kupuję

Wymagania wstępne

Wymagania wstępne

Udział w jednym z warsztatów:

Myślenie Prowokatywne - podstawy

Coaching prowokatywny - podstawy

Coaching prowokatywny - wstęp (dr Jaap Hollander)

Styl Prowokatywny (dr Noni Hofner)

Informacje o warsztacie.

2 dni pracy w oparciu o stereotypy, przekonania i nawyki

Warsztat prowadzą: JO i NO

W trakcie warsztatu

  • Zmierzysz się ze stereotypami myślenia.
  • Zmierzysz się ze przekonaniami. Swoimi o kliencie, klienta o sobie i świecie, klienta o Tobie/li>
  • Poznasz prowokatywne metody pracy z przekonaniami
  • Rozwiniesz umiejętność uważnego słuchania i obserwacji rozmówcy
  • Poszerzysz świadomość podstaw kognitywnych i behawioralnych w komunikacji metodami prowokatywnymi

Warsztat skierowany jest do:

Uczestników warsztatów organizowanych przez Provocare, którzy chcą pogłębiać swoje kompetencje w stosowaniu podejścia prowokatywnego

W Programie

  • Budowanie ram relacji prowokatywnej
  • Struktura sesji jako testowanie motywacji klienta
  • Techniki i narzędzia prowokatywne służące skutecznemu docieraniu do sedna sprawy
  • Wykorzystanie stereotypów w prowokatywności
  • Wyolbrzymienia, zmiany perspektywy, praca na projekcjach własnych i rozmówcy - techniki i narzędzia określania i niwelowania ograniczających przekonań i postaw.
  • Techniki i narzędzia poszerzające perspektywę widzenia sytuacji i problemu, a w efekcie odnajdywanie nowych rozwiązań i dróg
  • Słowo, gest i cisza jako elementy do stałej diagnozy i przerysowania w procesie prowokatywnym

To pozwoli Ci na:

  • Większy spokój i pewność siebie w relacji z klientem
  • Lepsze rozumienie jak działa prowokatywność
  • Poszerzenie wachlarza narzędzi prowokatywnych
  • Rozwój umiejętności wykorzystywania ograniczających przekonań, projekcji i możliwości tkwiących w „demonach” klienta jako zasobu do zmiany, ruchu lub akceptacji stanu w celu poprawy jakości życia
  • Większą spójność i płynność w pracy prowkatywnej

Chcesz otrzymywać na bierząco informacje o wydarzeniach?

PROVOCARE

Provocare

Szaserów 107A m.3
04-335 Warszawa

NR konta

IDEA Bank: 73195000012006631429470006
NIP: 527-131-66-57

Kontakt

JO: joanna@provocare.pl 535006846
NO: norbert@provocare.pl 602717171