Myślenie prowokatywne – podstawy

2 dni doświadczeń, humoru i rozciągania głowy.

Uniwersalny warsztat przygotowujący do rozumienia idei podejścia prowokatywnego w pracy z ludźmi. Stanowi podstawę do profilowanych warsztatów używania prowokatywności w coachingu, terapii, szkoleniach, życiu codziennym.

Prowokatywności można przyglądać się z wielu perspektyw. Jako narzędziu, podejściu do relacji, myślenia o sobie i innych. Jak wpływa na klienta, jak pozwala mi budować moją kolorowość. Jak sprzyja byciu wiarygodnym i prawdziwym w relacjach. I czym się różni od prowokacji. To tego chcemy zaprosić na warsztacie. W trakcie warsztatu odpowiesz sobie również na pytania: gdzie drzemie niezwykła skuteczność prowokatywnego podejścia? Jakie mechanizmy uruchamia? Czego wymaga od rozmówców? Czym różni się od zwykłej prowokacji? I czy ja się w ogóle do tego nadaję?

Warsztat prowadzą: Joanna Czarnecka i Norbert Grzybek

[widgetkit id=”45″ name=”_konkrety Myślenie prowokatywne podstawy”]

W trakcie warsztatu

  • Doświadczysz czym jest myślenie prowokatywne i gdzie tkwi sedno jego skuteczności.
  • Poznasz podstawowe techniki pracy prowokatywnej
  • Sprawdzisz efektywność ich działania
  • Rozwiniesz umiejętność uważnego słuchania i obserwacji rozmówcy
  • Doświadczysz jak skuteczna może być ciągła diagnoza
  • Rozwiniesz umiejętność mówienia wprost, docierania do sedna sprawy
  • Poszerzysz świadomość podstaw kognitywnych i behawioralnych w komunikacji metodami prowokatywnymi – jeśli nie jesteś psychologiem lub terapeutą możesz opuścić ten punkt 😉

Warsztat skierowany jest do:

Coachów, terapeutów, trenerów którzy:

  • coraz częściej widzą, jak klient „tańczy”, lawiruje ale o głównym problemie nie chce rozmawiać
  • autentycznie, chcą w pełni oddać klientowi odpowiedzialność za działania i rozwiązania
  • szukają dynamiki pracy
  • szukają metody na omijanie „czerwonych śledzi”
  • chcą poszerzyć wachlarz narzędzi szybkiego docierania do źródeł problemu
  • szukają pomysłu na efektywną pracę z „zawodowymi klientami”;
  • czują potrzebę poszerzenia wachlarza narzędzi diagnostycznych;
  • poszukują metod i narzędzi na efektywniejszą prace z „demonami” i abstrakcjami klienta

Pedagogów i nauczycieli / wychowawców:

  • którzy poszukują nowych sposobów rozwoju i zmotywowania swoich wychowanków / uczniów do nauki i poszerzania horyzontów
  • którzy poszukują innych – efektywnych sposobów dotarcia do „trudnych uczniów”

Menedżerów którzy:

  • nie bardzo wiedzą, co zrobić w sytuacji, kiedy widzą, że ludzie ściemniają, czarują się, tracą czas na biadolenie, ale nie wiedzą jak to powiedzieć. Albo wiedzą, ale z różnych powodów nie decydują się na powiedzenie tego co by chcieli
  • zauważyli że nie ilość słów a ich jakość decyduje o zmianie

Zapraszamy również wszystkich którzy mają tendencję do „brania na plecy” problemów innych osób, mierzą się z tym jak wychodzić z trudnych, emocjonalnych sytuacji, potrzebują złapać dystans do siebie i innych.

Uwaga, możliwe skutki uboczne: poszerzenie perspektywy, pobudzenie kreatywności, większa elastyczność.

Provotime – czasopismo nie tylko o prowokatywności

Zapisz się na listę i odbierz za darmo nasze czasopismo, nie tylko o prowokatywności!

Więcej wpisów

Provotime – czasopismo nie tylko o prowokatywności

Zapisz się na listę i odbierz za darmo nasze czasopismo, nie tylko o prowokatywności!