2 dni doświadczeń, humoru i rozciągania głowy.
Uniwersalny warsztat przygotowujący do rozumienia idei podejścia prowokatywnego w pracy z ludźmi. Stanowi podstawę do profilowanych warsztatów używania prowokatywności w coachingu, terapii, szkoleniach, życiu codziennym.
Prowokatywności można przyglądać się z wielu perspektyw. Jako narzędziu, podejściu do relacji, myślenia o sobie i innych. Jak wpływa na klienta, jak pozwala mi budować moją kolorowość. Jak sprzyja byciu wiarygodnym i prawdziwym w relacjach. I czym się różni od prowokacji. To tego chcemy zaprosić na warsztacie. W trakcie warsztatu odpowiesz sobie również na pytania: gdzie drzemie niezwykła skuteczność prowokatywnego podejścia? Jakie mechanizmy uruchamia? Czego wymaga od rozmówców? Czym różni się od zwykłej prowokacji? I czy ja się w ogóle do tego nadaję?
Warsztat prowadzą: Joanna Czarnecka i Norbert Grzybek
[widgetkit id=”45″ name=”_konkrety Myślenie prowokatywne podstawy”]
W trakcie warsztatu
- Doświadczysz czym jest myślenie prowokatywne i gdzie tkwi sedno jego skuteczności.
- Poznasz podstawowe techniki pracy prowokatywnej
- Sprawdzisz efektywność ich działania
- Rozwiniesz umiejętność uważnego słuchania i obserwacji rozmówcy
- Doświadczysz jak skuteczna może być ciągła diagnoza
- Rozwiniesz umiejętność mówienia wprost, docierania do sedna sprawy
- Poszerzysz świadomość podstaw kognitywnych i behawioralnych w komunikacji metodami prowokatywnymi – jeśli nie jesteś psychologiem lub terapeutą możesz opuścić ten punkt 😉
Warsztat skierowany jest do:
Coachów, terapeutów, trenerów którzy:
- coraz częściej widzą, jak klient „tańczy”, lawiruje ale o głównym problemie nie chce rozmawiać
- autentycznie, chcą w pełni oddać klientowi odpowiedzialność za działania i rozwiązania
- szukają dynamiki pracy
- szukają metody na omijanie „czerwonych śledzi”
- chcą poszerzyć wachlarz narzędzi szybkiego docierania do źródeł problemu
- szukają pomysłu na efektywną pracę z „zawodowymi klientami”;
- czują potrzebę poszerzenia wachlarza narzędzi diagnostycznych;
- poszukują metod i narzędzi na efektywniejszą prace z „demonami” i abstrakcjami klienta
Pedagogów i nauczycieli / wychowawców:
- którzy poszukują nowych sposobów rozwoju i zmotywowania swoich wychowanków / uczniów do nauki i poszerzania horyzontów
- którzy poszukują innych – efektywnych sposobów dotarcia do „trudnych uczniów”
Menedżerów którzy:
- nie bardzo wiedzą, co zrobić w sytuacji, kiedy widzą, że ludzie ściemniają, czarują się, tracą czas na biadolenie, ale nie wiedzą jak to powiedzieć. Albo wiedzą, ale z różnych powodów nie decydują się na powiedzenie tego co by chcieli
- zauważyli że nie ilość słów a ich jakość decyduje o zmianie
Zapraszamy również wszystkich którzy mają tendencję do „brania na plecy” problemów innych osób, mierzą się z tym jak wychodzić z trudnych, emocjonalnych sytuacji, potrzebują złapać dystans do siebie i innych.