Humor w biznesie

Jak poprawić jakość życia i zaangażowanie pracowników? Pozwalaj im się śmiać. Nakłaniaj do tego, zapraszaj, sam się śmiej. Śmiech jest jedną z najbardziej naturalnych metod radzenia sobie ze stresem. Pozwala złapać dystans do problemu, zwiększa kreatywność, dodaje energii

Punktem wyjścia do pomysłu na warsztat były wizyty u klientów. Ambitne cele, optymalizacja wydajności, upychanie większej ilości działań w krótszym czasie. Rzędy równo poustawianych biurek w białym kolorze. Klawiatura, monitor, kartki samoprzylepne, kilka długopisów i tyle. W tle stukot klawiatur i pomruk prowadzonych szeptem rozmów. Sylwetki w pośpiechu sunące po korytarzach. Śmiertelnie nudne spotkania, sztampowe prezentacje. Efektywny biznes korporacyjny…

Jak być na dłuższą metę efektywnym w takich warunkach?

Cele warsztatu

  • zwiększenie dystansu do siebie i otoczenia
  • poprawienie relacji między pracownikami
  • więcej humoru i radości przy codziennych obowiązkach
  • zmniejszenie liczby konfliktów i napięć

Fragmenty opisu warsztatu pochodzą z artykułu napisanego przez Norberta dla Forbes’a: Praca śmiertelnie poważna

Odbierz ProvoTime

PROVOCARE

Provocare - instytut komunikacji prowokatywnej

ul. Esej 21/22,
01-923 Warszawa
NIP 8842467027

NR konta
81 1090 2369 0000 0001 0310 4811